Owen Gous conduce Washington Freedom la a patra victorie consecutivă!

Transparenz: Redaktionell erstellt und geprüft.
Veröffentlicht am

Owen conduce Washington Freedom la a patra victorie consecutivă la cricket cu un efort impresionant.

Owen führt Washington Freedom mit einem beeindruckenden Einsatz zu ihrem vierten Sieg in Folge im Cricket.
Owen conduce Washington Freedom la a patra victorie consecutivă la cricket cu un efort impresionant.

Owen Gous conduce Washington Freedom la a patra victorie consecutivă!

În meciul de astăzi din Cupa Mondială de Cricket ICC 2023, echipa Washington Freedom a trebuit să îndure o luptă aprinsă pentru a evita a patra înfrângere consecutivă. Jocul a început destul de lent pentru Freedom, care nu marcase decât 72 de run-uri după opt over-uri și, prin urmare, erau în urmă rata de rulare necesară. Într-un moment crucial al jocului, Owen a fost eliminat pentru 42 de run-uri în al nouălea over, oferindu-i o a doua șansă pe care a profitat la maximum. Un no-ball controversat ia permis să continue să participe la joc și a răspuns cu șase consecutive împotriva lui Marcus Stoinis, ceea ce a contribuit semnificativ la schimbarea jocului. Acest lucru a fost făcut de Cricbuzz documentat în detaliu.

Tensiunea a crescut în fazele cruciale ale jocului când Stoinis a intrat pentru a transforma în a 18-a peste. Australia, care se confrunta cu Africa de Sud și se confrunta cu o țintă de 312 runde, se afla la momentul respectiv la 5/65. Cu toate acestea, decizia de a-l lăsa pe Stoinis să fie prins a fost controversată. Wicketkeeper-ul Quinton de Kock a primit o livrare de la Kagiso Rabada, dar au existat îndoieli dacă mănușa lui Stoinis a atins și bâta când a intrat în contact cu mingea. Acest lucru a condus la o revizuire de către căpitanul Africii de Sud Temba Bavuma, dar dovezile au fost insuficiente pentru a anula decizia inițială a arbitrilor de pe teren, care a fost de Cricket.com a fost analizat.

Critica deciziei arbitrului

Dezbaterea asupra deciziei arbitrului Stoinis s-a centrat pe Regula 5.6 MCC, care prevede că pentru ca o prindere să fie validă, bâta trebuie ținută fie în mâna jucătorului, fie într-un membru care susține acea mână. În cazul lui Stoinis, a fost dificil de stabilit dacă mănușa lui dreaptă era încă în contact cu bâta când mingea a atins-o, sugerând că nu ar fi trebuit să iasă. Înainte de acest incident, jucătorul australian Steve Smith a fost, de asemenea, lovit de o decizie controversată LBW a lui Kagiso Rabada, care a afectat și mai mult eforturile Australiei.

Capacitatea de a utiliza tehnologia modernă pentru a revizui astfel de decizii a jucat un rol crucial în ambele cazuri. Dezbaterea asupra corectitudinii acestei tehnologii și a calității deciziilor arbitrilor rămâne un subiect aprins dezbătut printre fanii și experții de cricket.